Ringar

0kommentarer

Att visa våra känslor för varandra inför andra har inte varit så lätt och är väl kanske egentligen inte nu heller alla gånger då man är osäker och funderar på vad andra ska tycka tänka och tro.

För visst är det lite speciellt att se 3 stycken som tex håller i handen, pussas eller kramas, något fint men samtidigt något som många har åsikter om och som bryter mot normen.

Samtidigt så tänker vi olika mycket på vad andra tycker, jag personligen känner att jag egentligen inte bryr mig alls, har dom åsikter om att vi visar vår kärlek till varandra "offentligt" är det deras problem, inte vårt. Medan andra av oss inte kommit riktigt så långt ännu, jag är dock säker på att det kommer växa fram med tiden och att det snart ska kännas lika naturligt för oss att visa det öppet så som det gör för par på två.

Ett stort steg i detta är iaf att bi bestämt oss för att förlova oss, alla 3 med varandra. Ett sätt att visa för varandra och andra att vi älskar varandra och vill dela våra liv tillsammans, nu och föralltid.

I dag kom ringarna vi beställt, enkla släta lite tjockare silverringar, stilrena och vackra. Våra namn och datum är ingraverade och datumet är inte alls långt borta, längtar som bara den, har gått och lyft på locken till askarna där dom ligger flera gånger bara sedan jag kom hem från jobbet i dag:)

3 ringar, ett tecken på kärlek❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej