Pappa2 fyller år.

1kommentarer

Idag är ingen vanlig dag, för det är Pappa2's födelsedag.. Hurra Hurra Hurra! =)
 
Mitt i all röra med jobb och husförsäljning så passar Pappa2 på att fylla år..
Under dagen har Pappa1 och Mamman jobbat. Pappa2 har varit hemma och stökat på.. Bakat tårta och städat lite.. Pappa2's mamma var på en snabb visit mitt på dagen å sa grattis.. I övrigt har det inte varit några gäster hit idag. Vi har valt att skjuta på firandet till på lördag då alla är lediga och hoppas på fint väder så vi kan grilla och dricka en öl eller två.
 
En av tårtorna jag bakat under dagen åkte jag på jobbet med och tvingade mina arbetskamrater att sjunga för mej innan de fick smaka. ;)
Den andra tårtan har vi ätit hemma med familjen efter middagen och lite jobb... Pappa2 jobbar kväll och har jour..  Så det är inte alltid lätt att se till att alla är hemma vid såna här tillfällen.. Men vi lyckades samla familjen runt 20.00 för lite fika.

Fick en present av mina älskade partners som kommer att komma väl till användning framöver! =)
Ett par alldeles egna snickarbyxor! Mitt första par snickrabyxor!
Det känns som jag nu på allvar kan ta tag i att lära mej snickra.. vilket kommer att behövas nu när vi flyttar till det nya huset.. Där finns en del att förbättra.. vilket kommer innebära många timmar i dessa fina snickarbyxor!
=)
 
 
Tack kära ni!
Puss och Kram
~Pappa2

1 kommentarer

Hannah

05 Jul 2013 09:24

Ett stort grattis :)

Svar: Tusen tack. =)
polyfamiljen.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej